Nou komen we ergens ! Jij weet iets wat ik niet weet Marc ? Die compressort snap ik (lijkt me ook écht kogelgaaf als je meedoet Michel ! Jij hebt toch een x 2.04 gereden ? Ikke ook !!! l

), als 'ie niet uit eigen beweging komt dan halen we hem op en dwingen hem tot rijden Marc !
Maar dat fluitconcert dan ? Ik ken er maar drie (jij, Wijnand, Jouke ?) ?
Mannuhh !!! Kom op nou ! ALLEMAAL MEEDOEN !!!! Wordt toch een héérlijk semi-zonnig weekend met drie (!) keer rijden ?? Denk nou eens na over die verscheidenheid aan Alfa's ! FWD, RWD, JW voor het eerst in een 146, blaasbalgen en fluitconcerten, één of andere bekergeile immer-enthousiaste mafkees die zijn Juul op strijkijzer-modus heeft gezet & héél wat van plan is, André met snelle nokstokken en korte 5 (dus die gaat stevig opstomen), Elmer & Djan die een mistery-motor (100% legaal en tóch een "slordige" 200 PK (nadruk op slordig) onder de kap hebben, enzovoorts enzoverder.
H & S kan gewoon "de dames" naar Spa sturen om de honneurs waar te nemen, en de 105-gang trekt maar strootjes ( de korste gaat naar Spa en de twee minst korte gaan op Zandvoort rijden, potverpillepap !!!!), faire deal.
En, heren Hutzezon ? Jullie moeten nu toch ook tot het uiterste zijn gemotivadoo't om die zich drukmakende/drukvullende jongens weer de race-oren te wassen ? En waar blijft die race- Cooperini ?? Pascal ! Kom jij ook eens opdraven joh ! Je wilt dit leuke kunstje toch niet verleren ???? Geldt toch ook voor jullie, Chris, Jan, Hindrik, Bas, Norbert, Eelco ? En Geert !! Die auto verkoop je heus wel een keer (als je dat echt wilt..), dit is toch HET moment voor alvast een waardig afscheid van je good-old trouwe racemakker ????
En degenen die ik in deze vanuit mijn tenen komende oproep heb overgeslagen: no offence/mea maxima culpa, en/maar kom me voorál komende zondag op de baan (auto en racekloffie meenemen !!) even voor deze botte fout race-technisch terechtwijzen !!!!!