mijn eerste Race, wat was het een top dag!!! Ben nog steeds bezich met afkicken van de adrenaline
tijdens de vrije training voor het eerst op Toyo's gereden en wat een verschil !!!!! voelde goed aan en was ook in mijn rondentijden terug te zien, een nieuw persoonlijk recordje reed ik 2:14
de kwalificatie : was erg glad, glibberen en glijden is wel leuk maar niet zo snel...
maar wel een mooie 10de tijd gereden, een tiende achter mijn vader met zijn blaasding.
Race 1 : mocht starten naast me vader ( was wel een fotomomentje waard , vader / zoon naast elkaar

)
goede start en een plekje gewonnen, daarna in het scheivlak ging onze Engelse vriend in zin PUNTO goed dwars en ik kon hem maar net ontwijken

. daarna een paar snellere Squadra's en het Turbo monster van marc voorbij laten gaan. daarna een tijdje achter Armando aan lopen jagen en een gevechtje gehad met Pieter. nu ook weer een nieuw persoonlijk record 2:12. uiteindelijk ben ik 11de geworden.
Filmpje race 1
https://youtu.be/MZglVo6d5NM
Race 2 : NAT en Glad !!!!!!!!!!!! op toyo's
best goed begin van de race, uiteindelijk kwam JW steeds veder op mij inlopen en na een paar pogingen is het hem geluk om mij voorbij te gaan.
na de code 60 probeerde ik JW nog bij te houden maar dat viel niet mee.... uiteindelijk als 9de geëindigd.
2x eerste in de 75 TS cup en 11de en 9de overall, kortom was een TOP dag en heb lekker gereden !!!!!!!
ik kijk alweer uit naar de volgende race