Ja ... Pieter die 477 in je kont. Die gasten zijn gewend om alles vol gas te doen en blijkbaar dacht ie ik ben net de baan weer op dus waarom zou ik remmen ik gooi 'm gewoon dwars door de bocht en die smurf interesseert me niet. irritant.
Heb zelf geen last gehad van volvo's maar wel veel in de rondte zien gaan maar wat die volvo deed voor Pieter en Djan was gewoon een suïcide actie niet normaal.
Verder was het topweekend. Van regen naar droog en zeer gezellige sfeer in de paddock met Pieter&Pieter en de Aartsen. Pieter vdO nog bedankt voor je uitnodiging 's ochtends in de regen om in de paddock te komen en mooie afsluiter met de brabo's in de tiroler stube!
Wij kijken terug naar een zeer succesvol seizoen. 2e algemeen SI na ReesCees ! en dat met een standaard 75 TS met standaard bak en 124pk op de achterwielen . Hulde aan onze constructeur Serge ( SKW-amersfoort) die vorig jaar de auto in de basis strak had neergezet en de auto gedurende het seizoen heeft geoptimaliseerd en de grootste afslankkuur heeft gegeven in 6 jaar! - 60kg. De auto heeft ons verder niet 1 keer in de steek gelaten ( behalve het 75 v6-tank probleem, waardoor we 1 race in de laatste bocht stil vielen)
Volgend jaar gaat de motor eruit, we missen wat topvermogen met de 'hoer van de SI, die al ca 10 jaar niet open geweest is) en weten nog niet wat we gaan doen. We hebben met dit seizoen het maximale resultaat bereikt met een standaard 75 TS.
Thanks guys!
Veel sleutelplezier, wij gaan in winterslaap.
Elmer
124 pk op de achterwielen? Dat is met 20% aandrijfverlies 155pk aan de krukas en met 15% aandrijfverlies (dat is weinig aandrijfverlies) nog steeds 146 pk aan de krukas. Zou ik geen slechte standaard TS willen noemen. Of je dat goed nieuws (motor beter dan verwacht) of slecht nieuws (rijders minder snel dan gedacht) wilt noemen mag je zelf uit maken.
Gr DJ