do jun 20, 2013 13:51
bovenop de bult was nog plank in 5e, ook toen hij daar ging blijven planken tot hij weer recht was, toen moest ik wel gaan remmen met als gevolg weer LA weg tegenstuur, RA weg tegenstuur LA weg tegenstuur en de rest zie je op de beeldjes op de neus rechtdoor weer plankgas insturen weer linksachter weg en dan over de rand ... toen had ik'm rechtdoor de ZANDbak in moeten sturen maar ja je bent piloot en probeert altijd nog VOORT te geraken ...
't asfalt in Spa of grint in Zolder vergeeft meer, maar zo'n 500 ligt zo om zoals ge merkt na 6.20 op de beelden van Fontana vd "Ring"
't is gebeurd, niet leuk maar bij de pakken blijven zitten ? Ik denk't niet integendeel ik wil sportieve revanche ook al weet ik dat het een competetief veld is en je het niet op de auto kunt afschuiven aangezien iedereen dezelfde heeft ... set-up is misschien nog 10% de rest is't manneke en circuitkennis waar ik nog op toegeef .
Colmarberg ga ik gewoon m'n tijd nemen pas vanaf Spa & vooral Zolder wil ik me tonen .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .