Ja ik weet het, net verlaagd, maar Sharon van Alfaholics is out-of-office...Slinger ff een tip!
Je vraagprijs op Ebay verschilt nogal van de vraagprijs op Alfaholics.com!
Op Ebay vraag je omgerekend 6500 euro minder voor de auto!
Ja ik weet het, net verlaagd, maar Sharon van Alfaholics is out-of-office...Slinger ff een tip!
Je vraagprijs op Ebay verschilt nogal van de vraagprijs op Alfaholics.com!
Op Ebay vraag je omgerekend 6500 euro minder voor de auto!
Toevallig ook nog wat van een witte 75 TS in Baarlo?Ik heb nog wel filmpjes van jullie Suds op Baarlo midden jaren 90, die kan ik wel op youtube plaatsen bij interesse. Het is afkomstig van de videoband die de organisatie uitgaf, dus die heb je misschien al.Tjerry, heb jij nog foto's van de Sudjes van Gert en mij die je kan scannen? Misschien ook nog wel van SPA toen wij daar reden ? Groeten, Arie
Hier de foto van de Sud op Baarlo.Ik heb nog wel filmpjes van jullie Suds op Baarlo midden jaren 90, die kan ik wel op youtube plaatsen bij interesse. Het is afkomstig van de videoband die de organisatie uitgaf, dus die heb je misschien al.Tjerry, heb jij nog foto's van de Sudjes van Gert en mij die je kan scannen? Misschien ook nog wel van SPA toen wij daar reden ? Groeten, Arie
Hey Bert, ik zie mijzelf vaak in beeld helaas niet rijdend.Filmpjes van Baarlo 1995 heb ik gepost in het filmpjes topic
http://forum.alfaclub.nl/viewtopic.php?p=702150#702150
De beige Sud komt vaak in beeld.
Ik heb een tijd geleden die band afgespeeld via firewire op mijn PC en met Windows Media Center de voor mij interressante stukken opgenomen, maar als ik tijd heb (na vasteloavendj!) zal ik nog eens de band integraal inlezen en op youtube plaatsen, voor de vorm zal ik dan eerst toestemming vragen aan de ´liefhebbers` maar met bronvermelding zal dat geen probleem zijn. Maar als je op de baan gereden hebt zal het er zeker opstaan. Eerlijk gezegd is het nogal saai om naar te kijken 2 uur lang als je zelf niet in beeld bent (dat zal voor iedereen gelden), het is niet ´Le Mans´ met Steve McQueen he?Hey Bert, ik zie mijzelf vaak in beeld helaas niet rijdend.Filmpjes van Baarlo 1995 heb ik gepost in het filmpjes topic
Er is toen ook gefilmd vanuit mijn auto staat dat ook op die band??
Ik heb helaas nauwelijks beeldmateriaal uit die tijd, ik herinner me die dag nog als gisteren (tijd vliegt) erg veel lol gehad daar.Ik heb een tijd geleden die band afgespeeld via firewire op mijn PC en met Windows Media Center de voor mij interressante stukken opgenomen, maar als ik tijd heb (na vasteloavendj!) zal ik nog eens de band integraal inlezen en op youtube plaatsen, voor de vorm zal ik dan eerst toestemming vragen aan de ´liefhebbers` maar met bronvermelding zal dat geen probleem zijn. Maar als je op de baan gereden hebt zal het er zeker opstaan. Eerlijk gezegd is het nogal saai om naar te kijken 2 uur lang als je zelf niet in beeld bent (dat zal voor iedereen gelden), het is niet ´Le Mans´ met Steve McQueen he?Hey Bert, ik zie mijzelf vaak in beeld helaas niet rijdend.Filmpjes van Baarlo 1995 heb ik gepost in het filmpjes topic
Er is toen ook gefilmd vanuit mijn auto staat dat ook op die band??
Hij komt...., hij komt....., zoals ze in Nederland praten over Sinterklaas Wim, beetje omstandigheden waardoor ik even verstek moet laten gaan zoals je gemerkt hebt op dit draadje. Maar hij ligt voor je klaar. Zodra ik even tijd heb doe ik hem op de post.@Jos : ik ben nog steeds in blijde verwachting van een gesigneerd exemplaar .........
Zoals beloofd, de groene 33 van De Clemente op Francorchamps in 2000Ik heb mijn negatieven laten digitaliseren, da's wel handig... Ik heb ook nog een foto van een groene 33 van De Clemente, die ga ik nog eens bewaren voor volgende week. DoserenOok goed op dreef Theo ? Scanner werkt op volle kracht zeker
Sprintje van De Clemente , Duitse inschrijving ?
@Jos : ik ben nog steeds in blijde verwachting van een gesigneerd exemplaar .........
Jij bent ook niet slecht bezig Wim, wie volgt?