Lennart,
weet jij een adres waar er messen te koop zijn met fia keur??? De bekende adressen hebben er geen
We zullen wel even geschikte tijdstraffen op maat bedenken hoor Smurfenblauw is zowieso in het nadeel. Rood ookIk weet niet of het nog mag, maar wij willen ook a.s Zondag met vier auto's komen rijden bij de SI. Nelleke met haar 33, Arie met zijn rode 33-je (EVO 1) Gerben met de 75 en Rob ook met een 75 (smurf uitvoering). Op aanvraag specs verkrijgbaar incl. uitdraai vd rollenbank.
Groeten, Arie
....Boort vast montagegaten in een stapel SI grindtegels...We zullen wel even geschikte tijdstraffen op maat bedenken hoor Smurfenblauw is zowieso in het nadeel. Rood ookIk weet niet of het nog mag, maar wij willen ook a.s Zondag met vier auto's komen rijden bij de SI. Nelleke met haar 33, Arie met zijn rode 33-je (EVO 1) Gerben met de 75 en Rob ook met een 75 (smurf uitvoering). Op aanvraag specs verkrijgbaar incl. uitdraai vd rollenbank.
Groeten, Arie
Damn..sterkte. En gecondoleerd.en de kans is groot dat ik er niet bij ben...Schoonmoeder net overleden , dus crematie en alles eromheen regelen, en het verzorgingstehuis heeft graag snel de kamer leeg..
Als ik zondag al beschikbaar ben , kan je mij bij elkaar vegen, geen goed uitgangspunt met inschrijven om 7.00u... Laat het nog definitief weten, vrijdag weet ik beter hoe ik mij dan voel.