vr feb 24, 2012 01:46
Al doende de Bietserballen verwerkt te hebben wat overigens wel een leeg gevoel gaf , soort wijdbeens anti kleef ,moest ik weer aan het koffertje denken het verdomde koffertje waar is het gebleven.
Lopende oostwaarts dacht ik nog ik ga verkeerd maar wat kan mij het barsten , oostwaars op 60 graden richting de onvoorspelbare en krakende bossen van Stavelot , heel even moest de Baron aan Dracula denken en in diep gepeins verzoken al stiefelend ,het koffertje.
Vervelend juist op dit moment alsof alles ff stil staat komen er via Western Union transactie's op gang waar de Baron ff geen grip op heeft , zou het dan toch een Belgenmop zijn? dan is het wel een verdomd slechte paradox, just the cash en not the believing off pleasure wat komen gaat .of erger... geweest is en waar ik ook alleen maar aan mag denken.
In de verte reed de staatspolitie met flitsende blauwe lampen richting Ducroix , zou er meer aan de hand zijn ! en het zweet brak mij uit al denkende aan de Tgirls van Antwerpen , de gierend lachende secretaresse ! het schoot me te binnen ! ha verdomd die meid zit in het complot. al denkende kon dit geen toeval zijn.
Zou het een zus vd lifster zijn die volgens de Bulgaarse infiltratie technieken met de beruchte cyaancali paraplu een aanval gaat plegen op de baron, zou zo'n paraplu ook in een koffertje passen ?
Gelukkig heeft het toeval mij geholpen en is vanuit onverwachte Turkse hoek het nodige gepareerd.
Stavelot, wat een tering end lopen is het toch, koud en guur dook ik de nacht in.
je moet gewoon nog meer gas geven.