Bakeyman

Re: RE: SPA, wie ?

do dec 15, 2011 14:01

belastende informatie , belastende informatie . er bekroop mij zojuist een belastend gevoel! het verdomde koffertje ! zouden die vrienden van vrienden en daar weer kennissen van er meer van weten ! ze weten dat ik het klote koffertje heb. wat moet ik ermeee, ik moet er vanaf.zou iedereen in het grote manne complot zitten zonder dat ik ervan afweet. word de Baron gepiepeld op een vreselijke manier !
De Baron had het niet meer en dat kan ik jullie verzekeren. er zijn mensen voor minder door de grijze muizen gegrepen.
u kent ze vast wel.
In de stromende regen onderin La Source stond ik daar tussen de pannen en potten, schuddende caravans waarvan ik niet wist dat die zo diep konden kreunen.
zeg mijn waarde ..wat zijn de belastende infodingen enzo , zo onschuldig mogelijk, toch.Het antwoord was stuitend ...BITTERBALLEN. !!! huh hoe bedoel je stammelde ik want bij Bitterballen krijg ik vreemde visioenen en moet dan aan jengelende kleine kinderen denken. jah!! BITTERBALLEN ! het schijnt met Bitterballen , die ballen BITTERBALLEN! ..!!
Oh !! ik zeg NEE DAT IS NIET WAAR, snapte er niets van ,deed ik alsof, maar ik dacht..alles maar dan ook alles afzwakken! goede strategie zeker als er niets te ontkennen valt, dat dan weer wel. De de clou was dat de Baron zich een hoedje schrok! niet voor niets Baron de laClou.
Was het niet de lifster die iets over BIETSERBALLEN mompelde en mij toen aankeek met een blik van. STOP bij de eerste de beste KOT de friterie .
Om gek van te worden want dat dacht ik, ik bedoel over dat Kot! dat andere was ik namelijk al,dat dan weer wel. want bij Bietserballen denk ik weer aan volwassen kerels met katoenen zwembroeken druk doende schijnbaar niet aanwezig te zijn , waar niemand wat van zegt maar alleen maar glimlachend voorbijloopt..ook zoiets maar dat terzijde, in het peuterbadje van het openbare zwembad met de rose glijbaan, de rose glijbaan. weer zoiets.
De baron is out ! kan niet meer , rose glijbanen, Bietserballen, Bitterballen ,schuddende caravans en een voorbereidend offensief in de ardennen nog te gaan.
Ik smeer hem, en wel nu.!

:D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol: 8)

A-Repair
Full Member
Full Member
Contacteer: Website

RE: SPA, wie ?

vr dec 16, 2011 09:06

Ik weet niet wat jij in je glas had Maandagavond, maar het is wel goed spul Christiaan ! Groeten, Arie
25 uur per dag/8 dagen per week Alfa's.
www.a-repair.nl

Ron Gta
Advanced Member
Advanced Member

vr dec 16, 2011 09:17

:D

christiaan
Member
Member

vr dec 16, 2011 14:49

jongens , dat racen is een hell of a job ! en dan heb ik nog niet verteld wat ik tegen kwam in de bossen van Stavelot 's nachts om 0130 uur.
je moet gewoon nog meer gas geven.

AlfaTony
Guru
Guru

za dec 17, 2011 14:26

Mooie beelden Pieter. Werkt goed z'on iphone als on board en dataloggger!
Bestaat er zoiets ook voor Android?
Gehad:
Alfasud 1.7 TI QV GF-02-HD
Alfa 75 1.8 Turbo PV-73-VH
Alfa 33 1.3 VL ZV-85-NV
Alfa 33 1.7 16V Permanent 4 DL-ND-12
Alfa 145 1.9 JTD L 39-DG-BN

_Pieter_
Guru
Guru

za dec 17, 2011 15:37

Jazeker, die kan zelfs je rondetijden twitteren terwijl je rijdt.
SCARB # 4710

sprint88
Guru Triplo
Guru Triplo

za dec 17, 2011 15:38

Yep

App heet : alapHD
Is ook aan te sluiten op de ecu aansluitingen van je alfa.

Grt rogeralfa :driving:
GT 2.0 jts
sprint1.5 1984

christiaan
Member
Member

vr feb 24, 2012 01:46

Al doende de Bietserballen verwerkt te hebben wat overigens wel een leeg gevoel gaf , soort wijdbeens anti kleef ,moest ik weer aan het koffertje denken het verdomde koffertje waar is het gebleven.
Lopende oostwaarts dacht ik nog ik ga verkeerd maar wat kan mij het barsten , oostwaars op 60 graden richting de onvoorspelbare en krakende bossen van Stavelot , heel even moest de Baron aan Dracula denken en in diep gepeins verzoken al stiefelend ,het koffertje.
Vervelend juist op dit moment alsof alles ff stil staat komen er via Western Union transactie's op gang waar de Baron ff geen grip op heeft , zou het dan toch een Belgenmop zijn? dan is het wel een verdomd slechte paradox, just the cash en not the believing off pleasure wat komen gaat .of erger... geweest is en waar ik ook alleen maar aan mag denken.
In de verte reed de staatspolitie met flitsende blauwe lampen richting Ducroix , zou er meer aan de hand zijn ! en het zweet brak mij uit al denkende aan de Tgirls van Antwerpen , de gierend lachende secretaresse ! het schoot me te binnen ! ha verdomd die meid zit in het complot. al denkende kon dit geen toeval zijn.
Zou het een zus vd lifster zijn die volgens de Bulgaarse infiltratie technieken met de beruchte cyaancali paraplu een aanval gaat plegen op de baron, zou zo'n paraplu ook in een koffertje passen ?
Gelukkig heeft het toeval mij geholpen en is vanuit onverwachte Turkse hoek het nodige gepareerd.
Stavelot, wat een tering end lopen is het toch, koud en guur dook ik de nacht in.

christiaan
Member
Member

do mar 01, 2012 17:50

Stavelot, een heel eind lopen ja in de koude gure nacht en onderwijl steeds uitwijkend via Malmedy want de nazaten van de Hertog van Lotharing zijn er niet mals mee, beslist niet, immers de rivaliteit om de heerschappij van Stavelot is ook in dit postmoderne tijdsgewricht nog steeds geen uitgemaakte zaak, voortdurend moet men op zijn hoede zijn , neem nu de erven van Agilolf, nog iedere dag op hun qui vive voordat men het weet is de Abdij opnieuw tot een rendez vous centrum omgetoverd vandaar ook het ogenschijnlijke vlakke maar in werkelijkheid valse plat, in de dubbele betekenis van het woord, zoals in deze contreien overal iets achter gezocht moet worden dat die richting op gaat komende vanaf Radillion, dat verschaft de verdedigingslinies extra tijd om een wal op te werpen tegen de aanvallen geleid vanuit de Postellerie Logne waar zoals te doen gebruikelijke het bloedige parcours weer eindigt in een bachanaal. Dat nooit weer. Nooit ? Valsche hoop is dat, voor wie zijn geschiedenis niet kent. Op weg naar Stavelot, in een wrede nacht is wantrouwen mijn enige vriend.

Terug naar “Racen - Algemeen”