Ja dat is een iPhone kwaaltje, beeldstabilisatie bedoeld voor uit de hand filmen. Ik geloof dat als ik fixed focus had gekozen het beter is.Leuk filmpje met die laptimer enzo erbij ! Wordt wel een beetje zeeziek van het bewegende beeld...
http://www.raceresults.nu/Results/tabid ... fault.aspxbalen dat ik er niet was......maar goed, dit jaar gaat door diverse omstandigheden weer volledig de mist in.
Ik ben wel ontzeeeeeeetend benieuwd naar rondetijden....
Buiten die stabilisatie ben ik wel jaloers op jou systeem waarin alles wat je maar kan bedenken mooi wordt weergegeven.Ja dat is een iPhone kwaaltje, beeldstabilisatie bedoeld voor uit de hand filmen. Ik geloof dat als ik fixed focus had gekozen het beter is.Leuk filmpje met die laptimer enzo erbij ! Wordt wel een beetje zeeziek van het bewegende beeld...
Volgende keer maar s proberen.
Groet Pieter
@Ron:Buiten die stabilisatie ben ik wel jaloers op jou systeem waarin alles wat je maar kan bedenken mooi wordt weergegeven.Ja dat is een iPhone kwaaltje, beeldstabilisatie bedoeld voor uit de hand filmen. Ik geloof dat als ik fixed focus had gekozen het beter is.Leuk filmpje met die laptimer enzo erbij ! Wordt wel een beetje zeeziek van het bewegende beeld...
Groet Pieter
Ik zag me even op 22'44. Bedankt voor de ruimte
Graag gedaan, jij bent er altijd in n flits langs!Buiten die stabilisatie ben ik wel jaloers op jou systeem waarin alles wat je maar kan bedenken mooi wordt weergegeven.Ja dat is een iPhone kwaaltje, beeldstabilisatie bedoeld voor uit de hand filmen. Ik geloof dat als ik fixed focus had gekozen het beter is.Leuk filmpje met die laptimer enzo erbij ! Wordt wel een beetje zeeziek van het bewegende beeld...
Groet Pieter
Ik zag me even op 22'44. Bedankt voor de ruimte
te oud !Bedankt voor de info jongens.
Ik zal hulp moeten zoeken, ben helemaal niet thuis in deze materie
Ciao, Ron.