wo apr 15, 2015 14:29
verslagje van mijn hand dan maar..
Voor het eerst voor een DNRT dag de avond tevoren naar CPZ gegaan. Beviel eigenlijk wel goed, inschrijving klaar, keuring klaar. Opmerking over brandblusser, was idd aan aandacht ontsnapt...had gekeurd moeten worden alweer.
Uiteraard enige dag met regen ion voorspelling, en geen regenbandjes beschikbaar...
Zowaar droge vrije training, en tegen alle verwachting van mijzelf in een 6e tijd.
Tijdtraining was nat, dus Toyo erop, en toch nog ondanks het voordeel voor de voorwielaandrijvers een 10e tijd, van de 31 SI inschrijvingen.
Geeft de burger moed.
Race 1 best aardige start, maar er werd op een gegeven moment wel erg geduwd en getrokken door deze en gene, en ik had zo iets van: wijs zijn, rustig aan, eerste rondje door en dan aan de bak. Dat ging inderdaad gebeuren, en de groep Juultjes voor mij kwam mooi dichterbij, en toen.....brak de v-snaar....einde race.
Door Alberic netjes gefixt voor de 2e race, start helemaal achteraan, naast Marc. en regen.
En de wetenschap dat deze en gene wel regenbandjes heeft.
Na paar rondjes de brui eraan gegeven, geen zicht meer, nooit eerder gebeurd met nat maar voorruit was helemaal dichtgeslagen, zijruiten begonnen ook. Ondanks insmeren. Dus toch maar fan inbouwen...
was ik maar naar Bristol gegaan...
positieve aan de dag: ik heb gereden, ondanks mijn twijfels en lichamelijk klachten van de afgelopen periode smaakte het wel weer naar meer.
Jouke: laat die turbo nu staan, pak de dikke bert volgende keer....!
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.