wat een bomvol startveld hadden we, wel 34 italiaanse renpaarden.
top seizoen opener !!!!!!
auto was top, motor loopt eindelijk weer oké.
vrije training lekker gereden, nieuwe remmerij ingeremt 2;12 ofzo gereden
kwalificatie, auto reed top maar voelde steeds meer trillingen van mijn achterwielen afkomen... wilde toch een goede en snelle tijd neerzetten dus heb 2 rondes alles of niets gereden. zag de duim van Paps aan de pitmuur omhoog gaan en vond het prima zo. 2:10,868 nieuw pr voor mij
na kwalificatie bleek toch mijn aandrijfas homokaneten kapot te zijn, en achterremmen die behoorlijk aanliepen...
dit gefixst met hulp van Barend , want me pa was voor hem een achteras halen die helaas mocht dit niet baten.
Race 1, super start (vanaf p 12) vloog gelijk dat witte GTA hok van joke voorbij, en in gerlagh Walter buitenom, en toen had ik met mijn 75 TS eff 2 GTA / m achter mijn bumper hangen. toen begon het kat en muis spelletje, op rechten stukken kwam de GTA power erin en zaten ze weer vlak op mijn bumper en aan mij om dit in de bochten weer een voorsprong te maken wat best goed lukte, mijn rondentijden waren ook super strak 2;11 en constand viel mij op allemaal binnen 0,5 sec.
uiteindelijk kwamen ze dichterbij en op de rechten stukken was dit niet echt meer een partij.....
daarna zag ik dat ik een grote voorsprong had op de auto achter mij dus race met iets rustiger empo uitgereden. P10
Race 2, ook wederom rap van start, en dacht dit keer aan de binnenzijde van hugenholts bij joke in te halen. helaas had ze mij daar niet helamaal verwacht en hadden we een heel kleine tougee . daarna gas er weer vol op en lekker gereden tot er een een of andere Lancia olie op het scheivlak gooide en er nog GEEN olie vlag werd gezwaaid
schrik je wel eff als je vol aankomt en ineens een oliespoor ziet lopen. glijpartij, fullock, grasmaaien maar auto in het rechte spoor weten te houden.
en dan die code 20 (wat 60 hoort te zijn) vond het zo langzaam gaan dat bij de herstart half lach te slapen..
zie zo arie en JW voorbij vliegen en was gelijk weer wakker, arie pakte ik in de Tarzan gelijk terug en JW remde ik een paar rondes later uit buitenom in de tarzan.
ik vond het een super racedag!!! op naar de volgende race
ojaaa hierbij het filpje van de paasraces https://youtu.be/0DcQ1Vn64Sc