Hallo Michel, goed om te lezen dat je het 156 kippenhok aan de kant zet en weer een 75 opbouwt. Echte mannen rijden RWD!
Oja, ik zag ook dat je van je plannen af bent met 17 inch. Er is nog een aardig probleem met 17 inch en een 75, je krijgt die wielen amper in de wielkasten.
Je kan gewoon bijna geen castor meer zetten met 17 inch, tenzij je met custom draagarmen je fusee's naar voren brengt. Je moet dan alsnog je wielkasten verbouwen, of minder castor maar dat is juist zo belangrijk voor je dynamische camber en je grip. Ook aan de achterzijde zit je met je spoorbreedte, rijhoogte en je wielkasten te rommelen om het allemaal kwijt te raken.
Voor een straatauto allemaal hartstikke prima maar jij wil als een kogel de bocht om en dan is 17 inch echt een beperkende factor in je wieluitlijning.
Tenzij je gelijk een IMSA set monteert, dan kan je 20cm breder en is er weer genoeg ruimte...
Mocht je nog een keertje wat hulp willen met je opbouw, mijn auto staat binnenkort bij Intrax voor wat kleine modificaties
dus heb ik tijd zat om jou te helpen.
Groet, Pieter