Ik ben juist terug. Diene audi heeft flink naar zen voeten gekregen van onze peter. De Adui reed eerst 3.02 minuten voor ons. Hij is uiteindelijk zo een 6 minuten na ons gefinisched
We hebben zeker 55 min verloren door die benzine pompen. Ze wouden niet meer en daarna wouden ze niet meer boven 5.000 toeren.
Ik kwam rond 17.05 terug aan stond de auto binnen. Jef was in de vilneuve van de baan gegaan en er zat dus wat verkeerd in de wagen. De koeling geraakt en de servo pomp geperforeerd. De koeling hebben ze terug op het plaats gekregen daar gebruik te maken van de favoriete speeltjes van niels en kristof: Den zware hamer. Het probleem met de servo was min of meer opgelost door en 2 plastieken zakken over te spannen dat de olie min of meer in de pomp bleef.
Allemaal goed en wel en peter was terug vertrokken een uur later. Piloten wissel tussen peter en franky gebeurd. Franky was onderweg kwam er een safetycar op de baan door een crsah van een bmw. Wij hopen dat het een concurent was maar het mocht niet zijn.
Even erna hebben we regenbanden opgeledt want het begon te regen dat het niet meer kon. Het heeft geregend tot het einde.
De heren hebben nog getankt en een piloten wissel gedaan tussen franky en peter. Toen begon het spel met de tt. We wisten niet wat dat team nog ging of moest doen. We zagen wel aan de tijden dat ze niet erg goed bezig waren. Soms hadden ze tijden van over de 6 minuten
Ikzelf mocht toen de timing handteren voor peter. Als je maar 2 paar 2's hebt is dit niet simpel met de rondetijden die ze toen reden. Ik sprong een gat in de lucht toen ik de tt zag binnenkomen. Was onze tijd om tijd te winnen en zodoende uit te lopen op de audi. Dit is dan ook geweldig gelukt. We reden voor de tt in de zelfde ronde toen hij terug op de baan kwam. Als eind resultaat hadden we uiteindelijk 3 rondjes voorsprong op de audi.
Wat opviel was dat wij bij onze 'kleine' alfa verruit de snelste waren van heel de mute in de regen.
Ik moet zeggen heb me zelf geweldig geamuseerd. Het was een klein beetje de 24 uren voor mezelf. Jammer van de stukken en de brokken maar dat hoort erbij. Niet voor niks een mechanische sport.
Dit was mijn verhaal. Peter zal zelf wel nog een beter verhaal posten in de loop van de week.
Aliens!!!
Heel de groep (buiten mezelf en yves) voor de start. In de achtergrond een supporter van NEderland