Armando is er ook bij met zijn gele Schone ! Dus weer een +1 !!!!
Hoe méér Giulia's hoe mooier, zeg ik heel neutraal, maar Bertone's zijn ook gaaf. En Berlina's. En Sprintjes. En 75's. En 90's. En 145/146/147/155/156/GTV's. Alfetta's, Giulietta's, Mito's, GT's, Abartjes, Coupé 's, Ritmo's, Delta's, Thema's (vooruit.. Of een Thesis met kooi uiteraard, dapper...), BiTurbo's, Ghibli's, alles uit Maranello, ik kan er nog een zwikje stieren-namen aan toevoegen (liefst van vóór het Audi-tijdperk, maar vooruit, ik ben in een milde bui), Iso's (jaja, niet Italiaans, weet ik) maar dan met name op Zandvoortse bodem.
Misschien moet iedereen eens even z'n loods/schuur ingaan, wat doekjes optillen van alle obstakels van zeg tussen de 3 x 1,5 x 1 5 meter, straks kom je nog auto's tegen met kooi waarvan je warempel even vergeten was dat je die had. Accu kan gewoon uit je DailyD. of uit de auto van je dame. Stoel en gordels, mochten die missen, heb ik nog wel. Gebruikt maar gewassen racekloffie nodig ? Check. Geen vervoer ? Ik ben zaterdag(na)middag al op de baan, dus dan haal je daar m'n trailer ff op, zo groot is NL echt niet.
Ik zal onze Nordse Richard is ff mailen, schiet me net te binnen. Die moet écht weer eens een x rijden, komende zondag is ideaal. En over ex Champ's gesproken: LARS VAN 'T VEER !!!! WAAR ZIT JE/WAT DOE JE/ ZORG DAT JE ZATERDAG (AVOND) DIE ZESPITTER AAN HET KNORREN HEBT ! Je hebt nu tijd genoeg gehad hoor !!