Ik heb jááren geleden (met nog een Juul-rijder) de race-Juul eens mogen meenemen als een soort van gast-auto op een race- (eehhh, nee, "orientatie") dag van de F'jes. Een slordige 45 auto's (klassiek én modern V12 straat, race, dito voor V8'jes, van alles), en we reden als ik me goed herinner de vierde en vijfde tijd van de dag. Het jaar daarop mochten de Supertjes niet meer meedoen...
Verder, zoals al gemeld hier: prachtige (sfeer) plaatjes ! Bijzonder toch: zet "moderne" race-kiekjes naast de oude (ik heb van 1998 t/m 2001 SB gereden, sinds vorig jaar weer gaan rijden in SI) en zoek vervolgens de verschillen ! Die vind je alleen bij de trekkende voertuigen, bakkebaarden van de rijders en een iets groter (of was het nou kleiner ??) board van het overhemd. Ik vind het geweldig dat er zoveel enthousiastelingen zijn die die oude hokken met liefde rijdende houden/prepareren en er flink mee boenderen over de race piste. Geldt uiteraard ook voor alle andere merken.
Onze kiddie's en klein-kiddie's moeten het straks wellicht doen met elektriek race-spul, dus zitten "wij" nu niet in een schitterend tijdperk ????