Louis himself
Member
Member
Contacteer: Website

GTO Grand Prix Classic Alfa Challenge diverse filmpjes

ma sep 17, 2007 09:00

Mijn onboard beelden van de eerste en tweede manch zijn hier te vinden:
eerste en tweede manch GTO Grand Prix Classic Alfa Challenge

De eerste manch 3e geeindigd na een slechte start en tweede manch 1e geeindigd eveneens na een zeer slechte start. (6 plaatsen verloren oid).
Dus daar gaan we in ieder geval iets aan doen voordat we naar de Nurnburgring gaan 6 en 7 oktober. Maar dit zorgde er wel voor dat ik twee leuke inhaalraces kon rijden zoals je op de beelden kunt zien. De eerste manch heb ik nog m'n persoonlijke record verbeterd voor Zandvoort 2:02.009, het was dus een erg geslaagd weekend.
Laatst gewijzigd door Louis himself op ma sep 17, 2007 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.youtube.nl/hutzezon" onclick="window.open(this.href);return false;

marc7eleven
Advanced Member
Advanced Member

RE: GTO Grand Prix Classic Alfa Challenge filmpje

ma sep 17, 2007 09:54

Het was een heel mooi raceweekend, ook al was ik snip en snipverkouden. En er werden supertijden gereden, waarvan Louis de beste neergezet had.

Race 1 was voor mij helemaal top, superstartpositie (1e in modified), eerst aan een touwtje met Koen achter me, daarna kon ik in de buurt komen van Tom Kuiper. Met het filmpje ben ik nog bezig. Erg strakke ronden en voor mij ook een nieuwe rondetijd, 1,5 seconde sneller dan ik ooit gereden had. 2.02.5. Het moet nog harder kunnen!

race1 Part I
race1 Part II
race1 Part III

Race 2 hadden we de bandenspanning veranderd en dat leide tot een sterk glijdende auto, dat voelde ik al bij het opwarmen. Vooral achter gleed heel hard. Heelhouden en zo veel mogelijk de positie proberen vast te houden was het devies. Ik kon het helaas uiteindelijk niet laten om Ron Sanen terug te proberen te pakken (zie deel III) en het overstuur dat daarop volgde was voldoende voor Marcel (die de hele tijd in mijn spiegels zat) om toch de 3e plek van me af te pakken. Wel veel spectaculaire momenten, onder andere in de Renault meerdere malen en bosuit (4-wheeldrift in de laatste paar ronden). ENJOY!

race2 part I
race 2 part II
race 2 part III
Alfa romeo: The art of the machine!

Terug naar “Racen - Algemeen”