.... In een veld van 30 tot 50 auto's vind je altijd wel een aantal coureurs waarmee je het gevecht aan kunt gaan, dát is waar je het voor doet. Er is niets zo saai als bij de start het gas intrappen en de rest van het veld pas bij de koffie terug te zien.
Wel leuk voor de prijzenkast, maar veel lol zit er niet in inderdaad.
De 156 is qua techniek zo goed als zelfde tov een 147, enkel een kontje er achter aan en iets langer qua wielbasis (mwaw: ik denk dat veel kennis mbt 147 toepasbaar is op een 156). Op snelle circuits zal de 156 in het voordeel zijn en op korte de 147. (veel testwerk op de Nordschleife

). Een 156 geeft iets meer rust tov een 147: wat meer (lees: sneller) vertrouwen. Meeste race-circuits zijn kort, dus over-all is de 147 de betere keuze tussen die 2. Op een circuit als de Nordschleife zullen de meeste mensen liever een 156 hebben denk ik zo

(plekken als Schwedenkreuz zijn met een 147 op snelheid best 'heftig' op hoge snelheid).
Voor een kleiner budget kun je echter een 155 serieus snel krijgen, dus zou een waardig alternatief kunnen zijn. Uiterlijk is natuurlijk een andere zaak: Qua rijden vind ik zelf een 75 net als jij het leukst, vanwege de RWD, maar een 155 vind ik mooier (vervolmaakte 75 qua lijnenspel en aerodynamica), ach ja: zo hebben we allemaal wat
(
en rijd ik in een BMW 
)