di okt 21, 2008 16:59
keuze band is nu nog vrij, totdat wij met z`n allen besluiten dat het anders gaat worden. feit is inderdaad dat er steeds meer vrijwillig op de toyo zijn gaan rijden, omdat het harder gaat dan gebruikte slicks.. Ook Armando, die toch heel goed stuurt ook op de gebruikte slicks, reed er op de nieuwe toyo`s in de laatste race toch nog wat tijd vanaf. Ik start er volgend jaar ook op, want ik heb in beide races plekken laten liggen door de gebruikte slicks, die na verloop van tijd (zeg maar na een rondje of 7-8) toch gingen smeren, en voor onderstuur zorgden. De gebruikte slicks die ik nog heb raak ik wel kwijt, en jij ook, aan mensen die geen races rijden, en waar dus die laatste tienden niet echt tellen. want het zijn gewoon nog leuke banden voor tracktime en zo. Want laten we wel wezen, nieuwe toyo tegen nieuwe slicks is ruim factor 2....en de 944`s rijden er ook prima op, Lars is er 2e mee geworden, Chris heeft op 17-10 de 2e race verspeelt door op de slicks te gaan, terwijl race 1 op toyo prima ging, Barend rijdt gewoon even een paar seconden van zijn beste tijd af. meer argumenten voor dan tegen imho.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.