Pagina 1 van 1
zo was het in het verleden en bijna het heden
Geplaatst: ma okt 20, 2008 09:56
door toyo 888
http://www.youtube.com/watch?v=qZgmfmt_O1E
Maar afgelopen vrijdag leek het bijna of oude tijden weer springlevend waren.
om een heel verhaal opschrijven ,maak ik het heel kort "ïk heb genoten"
Re: zo was het in het verleden en bijna het heden
Geplaatst: ma okt 20, 2008 10:16
door juultje
Maar afgelopen vrijdag leek het bijna of oude tijden weer springlevend waren.
om een heel verhaal opschrijven ,maak ik het heel kort "ïk heb genoten"
was inderdaad mooi Jan, nu maar hopen dat er volgend jaar weer wat extra witte "lada's " bijkomen

En je had gelijk de Toyo's zijn perfect
RE: zo was het in het verleden en bijna het heden
Geplaatst: ma okt 20, 2008 10:25
door vV
Toen ik in Bos-uit naast Pascal reed kreeg ik heel even visioenen van de glijder van Jan-Tiedo Huese die Jan Berfelo aantikte bij uitkomen Bos-uit...(ik zag dat Jan Berfelo net als ik nr 15 had...) Ik was erbij die race.
Dus haal al die oude SB-tjes van stal, houd op met sleutelen en het bedenken van heftige mod`s!! nr. 1 algemeen: een 75TB, nr 2 een 75 TS, diverse min of meer ongewijzigde oude SB`s in de lijst, waarom superspecial bouwen die niet heel blijft?? Met uitrijden bereik je meer! Als ik wijs was geweest had ik gewoon een oude SB gekocht, veel goedkoper, en zeker zo veel lol!
Re: RE: zo was het in het verleden en bijna het heden
Geplaatst: ma okt 20, 2008 10:43
door toyo 888
Toen ik in Bos-uit naast Pascal reed kreeg ik heel even visioenen van de glijder van Jan-Tiedo Huese die Jan Berfelo aantikte bij uitkomen Bos-uit...(ik zag dat Jan Berfelo net als ik nr 15 had...) Ik was erbij die race.
Dus haal al die oude SB-tjes van stal, houd op met sleutelen en het bedenken van heftige mod`s!! nr. 1 algemeen: een 75TB, nr 2 een 75 TS, diverse min of meer ongewijzigde oude SB`s in de lijst, waarom superspecial bouwen die niet heel blijft?? Met uitrijden bereik je meer! Als ik wijs was geweest had ik gewoon een oude SB gekocht, veel goedkoper, en zeker zo veel lol!
aan de mannen die het zat zijn sleutelen aan hun mods
te koop SB 666
rondje zandvoort met standaard TS motor ""2.14""
ze is straks over , er word door ASW en DUEL gesleuteld aan een nieuw bommetje
RE: zo was het in het verleden en bijna het heden
Geplaatst: ma okt 20, 2008 12:52
door TurboMarc
Als het zo doorgaat komt er een SB klasse binnen SI

Re: RE: zo was het in het verleden en bijna het heden
Geplaatst: ma okt 20, 2008 14:00
door toyo 888
Als het zo doorgaat komt er een SB klasse binnen SI

Dat is ook de opzet ! en op OZ velgen met toyo . we gaan er over bomen op de BBQ.
liefhebbers kunnen zich nu al melden.
Misschien wordt het tijd voor een eigen topic "SB"
Re: zo was het in het verleden en bijna het heden
Geplaatst: ma okt 20, 2008 14:06
door Michel vd Grinten
1.20, Clubcircuitje...das lang geleden...
Re: RE: zo was het in het verleden en bijna het heden
Geplaatst: ma okt 20, 2008 14:13
door Michel vd Grinten
Als het zo doorgaat komt er een SB klasse binnen SI

Dat is ook de opzet ! en op OZ velgen met toyo . we gaan er over bomen op de BBQ.
Liefhebbers kunnen zich nu al melden.
Misschien wordt het tijd voor een eigen topic "SB"
Ik denk dat het ook wel eens tijd wordt om de SI in klassen onder te verdelen. Er zijn -gelukkig- veel Squadra's en een groot aantal 75 2.0 TS en. Als je nu dan eventueel ook een koningsklasse creert dan kan je de GTA's, de V6'en, 75 Turbo's en de rest daar ook in kwijt.
RE: zo was het in het verleden en bijna het heden
Geplaatst: ma okt 20, 2008 14:27
door vV
Ik denk dat het ook wel eens tijd wordt om de SI in klassen onder te verdelen. Er zijn -gelukkig- veel Squadra's en een groot aantal 75 2.0 TS en. Als je nu dan eventueel ook een koningsklasse creert dan kan je de GTA's, de V6'en, 75 Turbo's en de rest daar ook in kwijt.
beetje lastig nog met 11 starters.. naar goed gebruik word bij minder dan 5 rijders de subklasse samengevoegd met de eerstopvolgende subklasse. Blijf je een warrig beeld houden met de punten, ene keer in de ene, andere keer in de andere..Overigens zal het wel een eigen klasseindeling worden, want ik denk dat Huub en Ria hier niet op zitten te wachten, tenminste niet bij deze aantallen. De oplossing heb ik ook hoor (zeiken is 1, maar wie A zegt moet ook B zeggen):
meer opkomst!!
RE: zo was het in het verleden en bijna het heden
Geplaatst: di okt 21, 2008 10:34
door TurboMarc
Wat een gaaf filmpje is dat zeg
Hoeveel SB staan er naar schatting nog in een stoffig schuurtje

RE: zo was het in het verleden en bijna het heden
Geplaatst: di okt 21, 2008 10:36
door vV
Hoeveel SB staan er naar schatting nog in een stoffig schuurtje
veel te veel. Het bezitten van zo`n ding schijnt veel cooler te zijn dan ermee rijden...
Re: RE: zo was het in het verleden en bijna het heden
Geplaatst: di okt 21, 2008 10:52
door Brul(tm)
Het bezitten van zo`n ding schijnt veel cooler te zijn dan ermee rijden...
En dat is inderdaad weer jammer, gebruiken waar ze voor bedoeld zijn.
Groetjes,
Marc