Mijn 75 Turbo racer gaat hierbij te koop, compleet of in onderdelen. Twin Spark koets (met werk op de bekende plekken) met OMP schroefkooi.1.8 Turbo blok met Evo spruitstuk (ex. Douwe Heida), zelfbouw frontmounted intercooler en inlaatspruitstuk. Goed voor rond de 250 PK. Blok is heel fris en is compleet met originele kabelboom/ECU`s. Het was eigenlijk de bedoeling om er een Kdfi set op te maken maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad. Compleet Intrax onderstel (geen RS) met externe reservoirs. AP remsysteem vóór met 304 mm. schijven. Heb net nog een set nieuwe schijven en Carbone Lorraine blokken gekocht, zitten er dus ook bij. Gereviseerde TS bak met nieuwe koppeling zit er onder. Ook nog een achteras met camber/toespoor en wattstangen met uniballs. Verder nog wel het één en ander aan leuk spul. Momenteel heb ik alle bekabeling eruit liggen om nieuwe te maken (dashboardbekabeling), dus een paar draadjes trekken, metertjes monteren en hij kan rijden.
Complete auto mag weg voor 3.950 euro.
Hieronder de prijzen voor losse onderdelen:
Rolkooi OMP(zwart gelakt): 200 euro
Intrax onderstel: 1.000 euro
AP remklauwen/schijven 1.250 euro, incl. nieuwe remblokken en schijven! (schijven kosten 600 euro per set)
motorblok helemaal compleet met toebehoren: 1.500 euro. (echt snel blok, had laatst met 0,6 bar druk 180 PK op de achterwielen, normale druk is 1,2 bar!!)
gereviseerde TS bak met standaard sper (25%): 350 euro
kevlar motorkap, weegt 1.100 gram!! : 300 euro
30 mm. stabi met uniballs en setje casterstangen met kogels: 250 euro
Achteras met camber en iets toespoor en 20 cm. breder incl. SZ centerkogel en race wattstangen met uniballs: 400 euro