ma aug 24, 2015 12:55
Waanzinnig ! Ding gaat zo lekker af .... maar het is niet zomaar Diesel eruit en 3.2V6 erin, zit nog een hoop aanpassingen aan vast en onvoorziene probleempjes. Is best weer een leerproces gebleken! Had nog wel een 2:00.8 in Kwali gereden maar was nog niet maximaal, zit meer in de auto en uiteraard mijzelf, was ook weer even geleden dat ik op Assen heb gereden. In zo'n weekend zoek je naar een flow in het geheel maar door de ditjes en datjes kom je daar dan niet in. Je moet dan accepteren dat het niet allemaal in 1x komt maar heb er vertrouwen in dat het gaat lukken, het zijn ook geen structurele problemen gelukkig maar meer "van het een volgt het ander" en daar moet je even doorheen ... In de 2de race was bv een rubber van een motorsteun gescheurd, was al oud en dat kan gebeuren, je gaat niet alles op voorhand vervangen, dan kan je wel aan de gang blijven.
We hadden ook wat "geprobeerd" in een sessie en als dat dan niet goed uitpakt dan is die sessie verloren, maar dat hoort er bij! Voor de uursrace tijdens de opwarm ronde voelde ik een knak in de voorwiel ophanging die ik net kon thuisbrengen en wilde niets riskeren. Dan is uitstappen het enige wat je verantwoord kunt doen hoe graag je ook wilt rijden !
Blijft een spelletje he!
147 Cup 3.2V6, Bertone GT Veloce Gr. II