Racers !!! Er is natúúrlijk op, en buiten de baan heul veul gegeit over RWD en WWD aangedreven auto's. Zeer recent is andermaal gebleken dat een verwoed transaxle-piloot zich heeft laten verleiden tot een paar rondjes "Fiat met HFA". Hij (ik noem geen namen) maakte één of andere vergelijking met de eerste keer sex... En ook de boodschap van "wat rijdt zo'n ding toch makkelijk"..
In de "Racing for Alberic" groepsapp werd het (naar mijn mening puike) idee gelanceerd om een dagje een E36 te huren en iedere SI er een aantal ronden te laten rijden in dat hok. Kaf van het koren scheiden !
Ik vind het een gewéldig idee. Alhoewel ik liever een waggie van het recalcitrante en "pak me niet zonder handschoenen aan/kijk goed uit want anders ruk ik je kop eraf !!" 105-kaliber had gezien.. (nee, de Cassa di Pere is niet beschikbaar voor zo'n groeps-orgie !! ) Lijkt me een mooie seizoensafsluiter, die alvast best halverwege (ik weet niet wanneer die Bimmers beschikbaarzijn en er plek is Richard ?) het seizoen mag gebeuren.
Er zijn wel een X-aantal rijders nodig, en dat ook onder het motto van "aanmelden is NIET afmelden". Uiteráárd zal de hële SI brigade staan te trappelen om te bewijzen dat ze niet alleen de snelste auto hebben (al dan niet met WWD..) , maar OOK de snelste coureur zijn, dus dat X-aantal is natuurlijk een eitje.
Prijs EEUWIGE ROEM.
Nou, wie ?? (ik sta uiteraard al op de lijst...)