Het is toch wel een GroteMannen auto geworden Niels, ondanks de WWD..
En heb je nog ruimte op de schaal van je toerenteller over ? Tot hoever gaat die eigenlijk ??
Serieuze vraag: een sequentiële bak heeft natuurlijk geen "vrij" die je kunt inleggen bij tussengassen zoals een conventionele bak. Ik meen te merken dat je vooras iets neigt tot "blokkeren" bij hard aanremmen/meerdere verzetten terugschakelen (Tarzan). Zou je auto niet iets minder "doodvallen" als de electronica voor tussengas/match revving zou zorgen ? Is dat in te programmeren, of hoe werkt dat eigenlijk bij een sequentiële bak ? Hoe reageert de auto nu als je met (nog iets) remmen/terugschakelen al in een bocht zit ?
Haha, zozo en dat uit jou mond
Valt mee toch de toeren? Maar draai nagenoeg 8000 toeren.
Het '''probleem'' met remmen in deze video komt eigenlijk door de koppeling. Na de code 60 bleef het pedaal regelmatig plakken met name bij de tarzan wanneer ik terug naar 2 ga. Hij komt dan ''vertaagd'' omhoog en dus ook het remmen van de motor, niet echt optimaal.
Verder is er op deze manier (als de koppeling wel werkt) juist makkelijker/beter te remmen, omdat je veel beter de motor erbij kunt gebruiken ook. Ik rem zelfs nog steeds veel te vroeg (vooral bij Tarzan en Audi S) daar waar ik heel wat versnelling door moet. Puntje voor volgend seizoen! De bocht in remmen gaat prima.