Aanwezig met de Cassa di Pere !! Vers uitgelijnd, verse race-accu is onderweg (op de oude veel electrisch gezever, kan niks anders vinden) en Dutch Power Trading zorgt er (weer) voor dat 'ie op tijd binnen is (doet 'ie altijd..), verse remmerij. Zaterdag rond het middaguur vertrekken en een pitstop maken bij Alfaspecials in Utrecht. Marco moet er even met zijn 105-toverstokje/stethoscoop naar kijken, ze loopt onder de 3000 tpm vaak op 3 cilinders (jaja, ik weet het, de relevantie van lopen onder 5000 tpm..), en pakt niet snel & lekker (gas) op. Dat wordt gedoe met doubleclutch, dan heb je niet zoveel tijd, dus dat moet wel ff gefixt.. Anyway, komt vast goed. Dat doet het namelijk altijd in Utrég. Ik heb een tijdje niet met de Giulia gereden en heb er enorme zin in ! Ik neem een setje medium-verse (lees net-niet-oude) slicks mee en een redelijk verse set Nankangs AR1 mee. Beetje oproken die voorraad niet-kakelvers rubber..
Tevens eerste meters met het aangepaste ZF sperdiff. Daarmee moet ik verder bochten kunnen inremmen én vervolgens weer sneller op het gas kunnen. Ben benieuwd ! Ook naar de temperatuur op de baan en (dus) in de auto.. En of ik het allemaal wel volhou..