even gejat uit z'n advertentie:
75V6 voorremmen achter aan de wielen geplaats
Willwood remdrukregelaar
Ja leuk Brembo voortangen...Hoe ga je de handrem bedienen dan? (zit geen heveltje op voor een kabel) Zal dus hydraulisch moeten. Een hydraulische handrem met een keerklep in de leiding naar achteren?Is voor mij nog niet helemaal helder...even gejat uit z'n advertentie:
75V6 voorremmen achter aan de wielen geplaats
Willwood remdrukregelaar
Ik denk dat Jacco er gelijk al goed vet in heeft gestopt. Tevens heeft jouw auto al V6 aandrijfassen met grotere homokineten en tussenringen die doortrekken van de hitte beetje tegengaan.Mogelijk dat het helpt het rubber waaraan de bak hangt (achterkant bak) te vervangen door een powerflex bus. Dan kantelt je bak minder. Wij hebben onze homokineten nooit stuk (althans de afgelopen 3 jaar niet). Rubbers scheuren nog wel eens een keer.
Tevens heb je andere naven in je achteras nodig als met V6/turbo aandrijfassen gaat rijden.Jaco kan een teflon of nylon bus leveren die het torderen van de bak tegengaat en met Castrol vet met grafiet kom je een heel eind (tip van Jaco). Ik heb tijdens de cursus 2 setjes TS aandrijfassen versleten met "standaard" cv vet. Nu heb ik turbo aandrijfassen met goed vet en blijft het handeltje mooi heel. Probeer eerst eens het andere vet, want de Turbo/V6 aandrijfassen zijn een stuk zwaarder!
Ik heb afgelopen weekend weer 2 steekassen versleten tijdens 55ronden nordschleife dus ik moet echt iets gaan doen.Jaco kan een teflon of nylon bus leveren die het torderen van de bak tegengaat en met Castrol vet met grafiet kom je een heel eind (tip van Jaco). Ik heb tijdens de cursus 2 setjes TS aandrijfassen versleten met "standaard" cv vet.