ik zal de gebruikte onderdelen maar hier vermelden dan moet ik de zelfde mail niet 5x sturen en moesten nog mensen interesse hebben of verbeteringen weten
Ik heb gemonteerd een alu olieradiator van MOCAL de maat of model kan je kiezen , afhangkelijk waar jij die wil plaatsen.
De oliepomp is ook van MOCAL het is een 12v uiteraard 10L/min met max 3.5Bar
3 versterkte hydro slangen , heb ik op maat laten maken in een gesp.zaak in de buurt
De hydro koppel stukken om de slangen op de versn.bak ,pomp en radiator aan te sluiten
Een VDO temp.sensor van 50-150° , wel de korte want deze word gemonteerd waar de achteruit rij licht schakelaar zit ( dat heb je dan ook niet meer )
Een VOD olie temp meter ( 52mm)
En een schakelaar met ON verlichting ( heb inde GTV6 zelfde type als mist licht schakelaar gebruikt omdat de eigenaar het orgineel karakter binnen in wagen wil behouden) en schakel relais met zekering van Hella
+ een boel montage klemmen en elektr.kabel
Ik ben bij de eigenaar geweest en die heeft beloofd deze week nog foto's te nemen van de opstelling onder de wagen
Ik heb de pomp en radiator + temp. sensor en meter gekocht bij
http://www.rpower.be" onclick="window.open(this.href);return false; een autosport leverancier , zoals zoveele op het net.
Volgens bij kost alles +/- 500 euries , of minder zelfs .
Als de foto's er zijn is alles wel duidelijk voor de opstelling