(en nog even de accu nog even achteren

Leuke inspectie gaten

Aernoudt,Kijkend naar het luchtfilter zou ik daar op z'n minst een schild maken zodat je niet de warme lucht gaat aanzuigen ! Stuurbekrachtiging afhankelijk van jouw wensen uiteraard laten zitten of er ook afhalen.
(en nog even de accu nog even achteren)
Leuke inspectie gaten
Maar jij hebt een V6, dat lijkt me onbekrachtigd een heel ander verhaal dan de TS. Enfin, we gaan t gewoon proberen. Op t circuit tellen de PK's, niet het comfort.
Heb nu zelf de stuurbekrachtiging los en er af. Rijd niet 100% fijn; zet er van de winter een origineel onbrachtigd huis in, vind dat prettiger aanvoelen.
TS + klein stuurtje vind ik alleszins meevallen (niet teveel fileparkerenMaar jij hebt een V6, dat lijkt me onbekrachtigd een heel ander verhaal dan de TS. Enfin, we gaan t gewoon proberen. Op t circuit tellen de PK's, niet het comfort.
Heb nu zelf de stuurbekrachtiging los en er af. Rijd niet 100% fijn; zet er van de winter een origineel onbrachtigd huis in, vind dat prettiger aanvoelen.
Ja, je hebt gelijk. Ik kreeg ook al commentaar in de loods op mijn plannen.Pieter, kijk ff in het fia regelement over hoe de stoel (rails) aan de auto vast gezet moeten worden. (plaat 3mm dik xmm2 per bevestiging.Dit is niet voor niks. Als je een klapper maakt trek je anders echt door de bodemplaat van de auto heen!!! Dan hebben 6 punts gordels ook niet echt heel veel zin meer...
Artikel 14 - Stoel en Stoelbevestiging
Een deugdelijke stoel met hoofdsteun en met FIA keurmerk is verplicht. De stoel moet deugdelijk bevestigd zijn (zie daarvoor ASJ 2006, pp. 457) via minimaal 4 bevestigingspunten, met bouten diameter min. 8 mm, kwaliteit 8.8 of beter, en onderplaten van min. 40 cm2 per bevestigingspunt (min. dikte voor staal 3 mm, voor aluminium 5 mm). Voor oudere wagens kan dit betekenen dat op de bodem, over meer dan de gehele breedte van de stoel een schetsplaat moet worden bevestigd. De zitting van de stoel mag niet meer dan 3 cm indrukbaar zijn.
Uit 'bugettaire' overwegingen denk ik zo??Waarom niet meteen een kunstof deur er in ?
Als dat zo is, laat maar even weten dan..vind ik wel interessant.Zo duur zijn die toch niet ?