zo feb 10, 2013 10:31
Die markt kan er zijn, maar dan moet het zich wel eerst bewezen hebben. Ik wil best testen met een dergelijk sper, dan ook goed vergelijk met de Titan.
Maar daar gaat tijd overheen. Ik betwijfel of Emile het voor elkaar krijgt nu 7 man extra ( ik tel hemzelf, mijzelf en jou dan alvast mee) op de lijst te krijgen op deze korte termijn.
Wil je het snel, kan, schrijf je in voor 8 stuks en verkoop ze zelf door. Maar wel initiele extra investering van 7 stuks...
Andere alternatieven: deze week weet ik of ik een 10/43 binnen krijg, 2 liter berlina as met sper, die wel opgewaardeerd moet en gereviseerd. Alberic kan daar een prijs voor maken.
Tweede alternatief is mijn ZF klok, zelf een klein ashuis regelen, en dikke steekassen van je huidige as gebruiken of elders set kopen.
Derde is toch voor die quiafe die je besteld had slikken voor de btw
Vierde alternatief is de Titan van AH.
Vijfde alternatief is sper opwaarderen in je huidige as
Zesdemeest risicovolle is afwachten of er toevallig een raceas opduikt ergens die je er zo onder kan schroeven.
Maar goed deze zijn allen waarschijnlijk al door je eigen hoofd gegaan.
Emile is serieus hiermee, ik ook, maar ik weet genoeg van de materie om te stellen dat haast, dus klaar start seizoen over 2 maanden, een slechte raadgever is.
Edit: op alfaspeed krijgt iemand al geen 10 zekere belangstellenden voor een pookhoesje van 35,00
Dus voor een sperklok van een kleine 1000 nog zonder inbouw, specifiek voor racedoeleinden, we krijgen als SI nog niet eens structureel 10 105 rijders ( zelf ook schuld aan..) aan de start....
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.