Rees-Cees

RE: rolkooi 33

di mar 27, 2007 10:12

Afbeelding

en nu de rest zelf opzoeken 8)

pieter van baalen
Guru Duplice
Guru Duplice

di mar 27, 2007 10:37

heb net op die site gekeken maar kan het eigelijk niet vinden wel heel veel regelementen die ik heb door gelezen ook over al die vlaggen want dat zijn er dus ook meer als ik dacht :shock:

maar kan alleen een plaatje vinden van het decibel meten. maar niks over montage van de gordels :?:
Met vriendelijke groet Pieter.

Te veel auto's gehad om hier neer te zetten...

Rees-Cees

Re: RE: rolkooi 33

di mar 27, 2007 10:42

heb net op die site gekeken maar kan het eigelijk niet vinden wel heel veel regelementen die ik heb door gelezen ook over al die vlaggen want dat zijn er dus ook meer als ik dacht :shock:

maar kan alleen een plaatje vinden van het decibel meten. maar niks over montage van de gordels :?:
dan wordt het tijd voor een bril want het plaatje hierboven heb ik toch echt van die site gehaald :shock:

pieter van baalen
Guru Duplice
Guru Duplice

di mar 27, 2007 10:44

ok had die tekening nog niet gezien :oops:

maar als ik naar die graden hoek kijk zou mijn stang nog niet eens een verkeerde plek zijn :D

alleen op de tekening staat alleen een haak of oog montage maar kamaraad van mij sleuteld in de rally en die hebben zeg maar een lus in hun gordel om zoals bij die buis heen????

dat mag dan voor een renauto dus niet? :roll:

pfffffffff zijn wel heel veel regels zeg maar dat is goed hoe meer ik er nu mee te maken heb hoe minder ik straks hoef te leren :wink:
Met vriendelijke groet Pieter.

Te veel auto's gehad om hier neer te zetten...

Terug naar “Racen - Technisch”