E39 M5 is niet duur in de aanschaf of onderhoudt, dus dat valt wel mee.Dat is enkel de m5 V8 en dan krijg je weer exotische prijzen... Zowel in aanschaf als in onderhoud.Pak dan een BMW V8, standaard al 400PK en geen compressor-rommel nodig.
Bak zit er al aan, ligt in de goede richting, dus uitlaten etc zijn makkelijk passend te maken, en het is geen Audi
Handbak voor een bmw V8 is ook lastig te vinden en duur. Makkelijk 700 euro voor een 5 bak. Vriend van mij koopt en verkoopt ze wel eens aan onze driftmaten. Dld vind je soms wel iets.
Mijn alfetta gtv komt een audi s8 V8 in.. 340 pk origineel. Motortje kostte nog geen 1000 euro.
Betrouwbaar en 3,7?Wordt voor mij allemaal een brug te ver, die non-Alfa onderdelen.. Ik vind de Gallardo al zo'n twijfelgeval.. De motor is toch de "ziel" van de auto !? Tuurlijk, een sterke betrouwbare en betaalbare motor: graag ! Maar dan wel een Alfa /italiaanse. Als ik nou echt handig was dan ging ik voor een rwd 156 met 3.7 atmosferische Busso, in de juiste richting geplaatst, en met home-made transaxle van Italiaanse spullen. Mooier en puurder dan dat wordt het toch nooit ???????
Leepu!pak een 4c en vraag Leepu een 75 of 156 koets erop te zetten van papier mache
Geweldig, jammer dat ze niet meer op tv zijn (toch?).