Met een V6 tank de pomp inbouwen in de koffer is niet zo makkelijk.
Of je moet weer hele andere aanzuig gaan maken, maar dat is dus niet origineel meer.
Moet wel ergens netjes gemaakt worden wil je daar geen commentaar op krijgen.
Heb er destijds over na gedacht maar er vanaf gezien.
Mijn brandstofslangen lopen binnendoor, als origineel, maar dan wel rvs gewapend, maar geen rete dure schotkoppelingen. Is ook niet verplicht. Goede doorvoorrubbers, niet te krap en slang niet te krap leggen zodat die niet bij eerste beste vervorming onder spanning komt te staan. Vergeet ook niet rekening te houden met iets kantelen van de motor onder lastwissel.
En een terugslagklep in de retourleiding vlakbij de tank.
Pomp onder de auto gaat prima als je het netjes en degelijk aanlegt, nooit problemen mee gehad, ook niet met racen in stromende regen, of na bezoek grindbak. (ruime ervaring mee...
)
Origineel hangt pomp ook onder de auto, op behoorlijk afgeschermde plek.
V6 tank gaat prima zonder catchtank, alleen op Lausitzring keer probleem gehad met brandstofaanvoer terwijl ik met zelfde hoeveelheid brandstof reed als anders. Maat Lausitzring is een voor een deel kombaan, dus sterk verkant.
Gewoon 10 ltr extra brandstof in de tank gedaan en toe was het ook opgelost.
Gewoon niet te krap met de brandstof gaan zitten. Denk je echt je 10ltr meer of minder gaat merken???
Natuurlijk wil je zo licht mogelijk, maar je moet ook de kosten, bouwtijd en eigen rijkunsten in gedachten houden.
Eerst gewoon rijden.
Gr
DJ