Het gebruik maakt ook wel wat verschil... Racen geeft een andere belasting als op straat rijden bv. Dragracen of driften maakt bv een gigantisch verschil. Grip is killing, dan belast je de bak met koppel.
Peter met de 75 v6 compressor heeft hier ook el wat ideeën over.hij is zijn bak aan het versterken. Hij heeft wel wat meer als 300nm trouwens.
Alfa v6 op 350 pk 420nm brengen is veel duurder en de vraag is hoe betrouwbaar het dan nog is.. Geluid van de v6 zal ik wel missen maar een V8 is ook wel grappig.
Vwb de droom imsa, die is al gebouwd met die 155 d2 2.0 16v erin...darth vader 75.
Ga je niet snel verbeteren denk ik. Helaas heeft bmw ook genoeg voorbeelden hoe het moet. De M3 modellen kom je bv niet zomaar voorbij, dan moet je eea goed op orde hebben. En dan heb ik het nog niet eens over echte raceauto's.
"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.