![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
De totale afwezigheid van grijze cellen die die "equations" kunnen bevatten noopt andermaal tot het hanteren van de "Bekker-klooit-aan" methode, ondersteund door know-how van mijn race-buddies en het "beter goed gejat dan slecht bedacht" adagium..
![Jumping like a madman :jumping:](./images/smilies/smile_jump.gif)
Misschien moet er ook maar eens zoiets op de markt komen voor de 116-serie. Liefst ook voor 2 drollen en een knikker - maar dan moet ik nog wel even aan een knikker zien te komen.Fantastische mod voor twee drollen en een knikker.
Interessante optie, maar ik voorzie woest veel werkEven een ander kijk op de zaak: Motor naar achteren schuiven, mooi maar kost ook veel kruim, voorwielen wat meer naar voren schuiven doet het ook. Wil niet zeggen dat dit de makkelijke oplossing is, maar het "out of the box" denken.
Is maar hoe je het leest.... Ik lees hier, als het gewicht op de goede plek zit (het zwaartepunt ter hoogte vd rolcenters), heb je minder load transfer.Nee, Maurizio, Hans heeft niet helemaal gelijk, het punt waar hij de natuurkunde erbij betrekt gaat het helemaal mank.
Een zwaardere auto kan helemaal niet in theorie zo hard remmen als een lichtere, want de wrijvingscoëfficiënt neemt af, het is geen constante.