Zoals sommigen van jullie al weten, heb ik een gele 75 TS gekocht voor circuitgebruik.
Het is een goede basis om mee te racen maar er is een hoop achterstallig onderhoud aan techniek en plaatwerk.
Het doel is om de auto APK te krijgen, en de techniek en plaatwerk weer op pijl te brengen.
Vervolgens moet het een leuke trackday/cursusauto worden, waarmee we dit voorjaar de baan op kunnen.
Tevens zullen dus wat (leuke!) race dingetjes gedaan worden voor snelheid en veiligheid.
Tot dusver ben ik bezig geweest met de elektra. Het is nogal een zooitje, met hier en daar gevaarlijke constructies.
De bedrading was ook 1 van de APK afkeurpunten, dus ben ik begonnen met herstellen, herrouteren en verbeteren, zorgen dat alles over de juiste zekeringen loopt, etc. etc.
Tegelijkertijd haal ik draden er uit van zaken die nooit meer gebruikt gaan worden, om het allemaal zo overzichtelijk mogelijk te maken.
Hier enkele sfeerimpressies, zodat jullie kunnen zien hoe ik mijn doordeweekse avonden slijt:

Wordt vervolgd, ik hou jullie natuurlijk op de hoogte. Er zal ook over +/- een maand een betere camera zijn zodat de plaatjes wat scherper worden.
En ik zal ook vaak genoeg iets niet weten, dus tips & tricks zijn meer dan welkom