Goeie tip.
Heb het hele zaakje bewaard.
Inmiddels alles dus verwijderd.
Goed te doen.
Dan blijft het zaak twee gaten te dichten (want openlaten kan niet ivm rotzooi die er dan in kan komen, uiteraard).
Even voor de duidelijkheid voor mensen die dat wellicht niet wisten, de bouten hebben een gat aan beide zijkanten en zijn hol.
Dit ivm de doorvoer van vloeistof.
Om de kleinste bout heb ik een busje geschoven wat dit gat daardoor afdekt.
Voor de grootste bout kon ik niets vinden, dus daar heb ik het originele (metalen) uiteinde van de slang voor gebruikt.
Deze heb ik aan het uiteinde dichtgeknepen in de bankschroef.
Dit is nog niet zichtbaar op onderstaande pics.
Overigens eerst flink met het stuur heen en weer gedraaid om alle overtollige vloeistof te verwijderen.
Tip: zet de bak op tijd en vooral op de juiste plaats eronder voor je aan deze klus begint.
Ik hoef jullie niet te vertellen waarom ik dat zeg toch?
Bij deze wat fotootjes:
Oja, ik heb er nog niet mee gereden..
Dus als mensen nu iets zien en zeggen hostopwachtevendoehetnietjebentietsheeeelbelangrijksvergeten!, dan hoor ik dat graag
