Wie weet of er een fire wal te koop is van carbon voor een Alfa 75?
Hiermee bedoel ik de plaat en/of afscherming tussen de kofferbak en de achterbank.
Graag hoor ik van jullie
Heb je daar toevallig een foto van?Heb er zelf een gemaakt van 0.5 mm alu. Weegt ook bijna nix een kost "iets" minder dan carbon. En ziet er ook netjes uit al zeg ik het zelf.
Mzzl,
DJ
Nu ff niet. Ben 22 maart weer in NL en kan je dan wel ff plaatje mailen. Maar tis vrij simpel hoor. Enige wat ik gedaan heb is wat kleine gaten langs de C stijl enlangs rand verticale schot achter de achterbank dicht lassen zodat je de " firewall" niet zo heel nauwkeurig hoeft te maken vwb maatvoering. Monteren word er ook stuk makkelijker van. Heb hem uit een stuk gemaakt en moest voorzichtig beetje vouwen en passen om hem langs de rolkooi heen op z'n plek te krijgen. Probeer een plaat alu bij een groot handel in de buurt te kopen, dan kost een plaat van 2x1 net zo veel als een stuk van 1x1 bij de gemiddelde bouwmarkt.Heb je daar toevallig een foto van?Heb er zelf een gemaakt van 0.5 mm alu. Weegt ook bijna nix een kost "iets" minder dan carbon. En ziet er ook netjes uit al zeg ik het zelf.
Mzzl,
DJ