Die as kun je wel weggooien....
Doorslijpen moet naast de prop die erin zit, wat je nu krijgt is dat je het gietwerk half doorslijpt en dan gaat buigen...best een risico dus.
Doorslijpen aan de boven of onderzijde... tja sterkte technisch zou ik de bovenzijde kiezen en als ik meer spoorbreedte wil dan gaat dat niet om 2 mm.
Als je spoorbreedte bij wilt dan las je er een nw middenstuk tussen ve andere as wat langer is..heb je zo 10cm meer spbreedte.
De meeste racers rijden op 2,5-3 graden camber en 1,5 graad toespoor, er zijn wel richtlijnen voor maar dat is afhankelijk van het gebruik. Voor op straat denk ik dat je camber 1-1,5 graad en toespoor 0,5 - 0,75 graad moet houden.
Als je je as nu volgende keer inslijpt aan de bovenzijde en dat ongeveer 10cm naar binnen (midden tussen originele lasnaad en T-verbinding), dan zetten en lassen (stukje voor stukje en blijven meten)en dan netjes spuiten dan kom je er wel mee door de APK. Ook is het zo dat als je de 10cm aanhoud je nog wegkomt met je homokineet, door jouw "vouw" lukt dat waarschijnlijk niet eens meer... In principe mag je voor de APK niet lassen aan die draagarm, maar niemand die weet hoe het origineel is he.
Al doende leert men
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)