ma aug 31, 2009 12:38
en nog een opmerking: afgelopen weekend op redelijk ver gesleten toyo`s meerdere auto`s gewoon kunnen bij en voorblijven en ook inhalen die op slicks reden en gezien de verschillen de hunzerug op en op het rechte eind over duidelijk meer vermogen en koppel beschikten dan ik. Mijn voordeel lag dus met later remmen voor de bochten en snelheid in de bochten zelf, waar zij met hun slicks mede door hun rijstijl en misschien slechtere remmen) geen voordeel konden halen. Dus ik ben groot fan van toyo`s. Heel fijne banden, en voorspelbaar in het grensgebied. Waarschijnlijk zou ik met nieuwe slicks een paar seconden winst hebben, maar het zou wel een groot deel van de lol in het rijden weghalen, met een kostenpost van een 1800,- per jaar extra. Want dan zou ik 3 setjes slicks per jaar nodig hebben tegen 2 sets toyo...
Daar kan je andere leuke dingen van doen.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.