Ik zit met een paar vragen... Ik kan echt het hele forum op dit moment wel volgooien met topics, maar ik probeer het toch écht rustig aan te doen!
Nu zit ik met het volgende. Ik ben bezig met m'n Twin Spark, en dat gaat allemaal goed. Zit vol ideeën, zoals her en der wel valt te lezen.
Wil graag met de auto een beetje over het circuit, niet echt keihard cupracen (althans, in den beginne) maar in ieder geval zo nu en dan een paar weekendjes pakken.
Punt is wel, ik wil de 75 APK gekeurd houden. Wil er wel mee over de openbare weg, wel alleen in de zomer, en met mooi weer, maar alsnog.
Ben me nu al heel druk aan het maken over de motor, hoe en wat, en wat ik er precies aan wil gaan doen. Maar daar ben ik al over bezig in een ander topic.
Ik zit hier een beetje met de regeltjes van de APK. Tot hoever kan en mág ik gaan met het strippen? Wat keuren ze wel en niet goed? Ben al door de eisen wezen lezen, en kom tot de volgende punten:
- Er dient ruitontwaseming aanwezig te zijn;
- De linkerspiegel moet bedienbaar zijn vanaf binnenuit;
- Vooruit mag niet van lexaan zijn? Weet dit niet zeker, kan hier niet echt een oordeel over vellen als ik een zoekslag over internet maak...
Maar verder, ik lees niets, over het op en neer kunnen bewegen van ramen, voor alle 4 de ramen welteverstaan. En deurpanelen, zijn deze verplicht? Ik meende dat alleen de bestuurderskant verplicht is om af te dekken?
Qua leegzagen heb je ook geen beperkingen, of andere dingen om gewicht te besparen.
Heb wel een vraag over het dashboard, moet het originele dash voor de APK erin blijven zitten, of mag je ook zelf iets in elkaar frummelen van aluminium? In de zin van zo klein en simplistisch mogelijk? En is het mogelijk om de kabelboom zodanig te verknippen dat alleen de zaken overblijven, die echt nodig zijn? Dus niks geen elektrische ramen, centrale vergrendeling.
Ennnn, als laatste, Alfa Romeo Control... Valt dat er tussenuit te slopen? Maar dan zit je weer met je signaleringen.. Zal APK niet blij mee zijn!:lol:
Pff.. Heel verhaal, nu hou ik echt op. Tips en tricks zijn ook altijd welkom, zal zelf in de tussentijd nog wel even verderspitten. Weet dat er op het forum ook heel veel staat, ben al wezen dolen!
Groetjens!