van die zwarte ronde dingen waarmee je meer grip zou moeten hebben!"Winterbanden" wa is da?
van die zwarte ronde dingen waarmee je meer grip zou moeten hebben!"Winterbanden" wa is da?
Gisteravond ff met de krik gespeeld en de winterbandjes gewisseld voor de nieuw verworven 15" Junior velgen. Nu nog ff twee nieuwe bandjes scoren deze week en dan zijn we er weer helemaal klaar voor.
Met op de achtergrond een getunde 146Onze MiTodame heeft haar lelijke 16" stalen 'snowboots' weer verruild voor haar veeeel elegantere 18" zomernaaldhakjes
Mvg. Richard www.berlina.nl
das wel erg ver op de achtergrond, ik wou je bijna gaan verwijten dat je het verschil tussen een 145 en een 146 niet ziet..Met op de achtergrond een getunde 146
Bij het laden van mijn pagina, was de foto bij mij eerst uitvergroot, anders had ik het wellicht ook niet geziendas wel erg ver op de achtergrond, ik wou je bijna gaan verwijten dat je het verschil tussen een 145 en een 146 niet ziet..Met op de achtergrond een getunde 146
ha ik ook,gelukkig is het een rode die een beetje opvaltdas wel erg ver op de achtergrond, ik wou je bijna gaan verwijten dat je het verschil tussen een 145 en een 146 niet ziet..Met op de achtergrond een getunde 146