Waar het om gaat is dat die dienstkloppers dus geen enkele eerbied voor onze bella's kennen, en gewoon vol die spuit open laten staan waar die troep de straat nooit kan bereiken. En iedereen zich maar afvragen waarom linkerdeuren altijd harder roesten dan rechterdeuren.Als zo'n lummel daarmee voorkomt dat er een auto op mijn zoontje of vriendin klapt, zal het mij een zorg zijn.
De pekel spoel je zo weer van de zijkant af, maar ik kan me goed voorstellen dat het vervelend is.
Ik vraag me af of dat -gezien het water dat bij een verbrandingsproces vrijkomt- een goed idee is!Nu is het 1 x per week of twee weken de wagens starten en even op en neer in de garage rijden. Deze is net groot genoeg om heen en weer te rijden en goed geventileerd.
Voor mijn gevoel toch iets beter dan 3 maanden stilstaan.
De wagen moet goed heet worden en ook de hele pijp (geen zichtbare condens meer) dus al het water kan dan verdampen. De olietemperatuur op minimaal 80 graden.Ik vraag me af of dat -gezien het water dat bij een verbrandingsproces vrijkomt- een goed idee is!Nu is het 1 x per week of twee weken de wagens starten en even op en neer in de garage rijden. Deze is net groot genoeg om heen en weer te rijden en goed geventileerd.
Voor mijn gevoel toch iets beter dan 3 maanden stilstaan.
Dapper!ik rijd met de gtv6 ook op en neer,naar het werk en terug door de pekel