Ruim 1,5 jaar geleden heb ik hier ook al eens een oproepje geplaatst om te kijken hoeveel geinteresseerden er hier in NL zijn voor deze stof, en daarop kreeg ik diverse reacties. Het topic kan ik nergens terugvinden, dus bij deze maar een nieuwe geplaatst. Want er is Inmiddels nieuws: er zijn proefmonsters beschikbaar en die zien er veelbelovend uit. Ik heb er een paar opgestuurd gekregen en qua kleur en structuur ziet het er erg goed uit. Er is zeker met een oud interieur zoals in mijn 2.5QV nauwelijks kleurverschil zichtbaar, zodat het zich ook lijkt te lenen als reparatiestof. Wel ontbreken in het monster de ingeweven gekleurde rood oranje blauwe "stipjes", maar dit is niet erg storend vind ik. Zie foto:

Meer info over deze actie is te vinden op het duitse transaxle forum.
Samenvattend:
De stof wordt 140cm breed en kost per meter 58 euro, ex. 19% BTW en ex. transport. Volgens de leverancier is voor een compleet Alfa 75 interieur circa 7 meter nodig, dus zo'n 406 euro ex.
Punt is wel dat er voldoende interesse moet zijn om daadwerkelijk een productiebatch te maken van deze stof. Ik ben zelf wel geïnteresseerd in deze stof voor mijn 2.5QV, dus meld het hier op het forum zodat we hopelijk voldoende mensen kunnen vinden om het door te laten gaan.
Ik heb zelf verder geen ander belang bij deze actie. Ik heb wel aangeboden hier in Nederland te inventariseren hoeveel geïntereseerden er zijn en eventueel wil ik als het doorgaat wel kijken of we een gemeenschappelijke inkoopactie kunnen organiseren.
Dus als je bent geinteresseerd, laat het mij even weten via PB, dan speel ik het door aan de Duitse initiatiefnemers.
Groeten, Martijn