Frank, dat is precies ook mijn excuus... rij 3 dagen in de week 80 km per dag file, door plaatsen, b-wegen in een lege Grand Voyager crd. Dit is dus al geen echt rijden maar verplaatsen en dan 1 op 11 / 12. Wat is er dan mis om dit te gaan doen in een smartje (naast de GV) waar je misschien nog meer rijdt dan verplaatst en dan met laat zeggen 1 op 25? Met de huidige dieselprijs hier van 1.40 euro and counting.... is dat ding misschien nog rendabel ookHoi Bas,
vraag is inmiddels nvt voor mij, heb een (import) 159 gekocht die al NL registratie had. (plaatjes volgen nog)
Ernstig off topic, smart cabrio diesel?
Dacht dat ik een steekje los had door enkele weken terug dit erbij te kopen...
Als 'auto' is t helemaal niks, als vervoer van a naar b en 'ik hoef niet te trappen/zit droog /met radio en airco'> briljant.
Grtz,fRank
Deze iig wel...hahahhaha, koop je daar wel zo"n Smart voor dan tegenwoordig??
....
Als jij nu eens je 2 wieler ontmanteld en daarvan het blokje hierin tovert, dan is het weer wel leuk.Deze iig wel...hahahhaha, koop je daar wel zo"n Smart voor dan tegenwoordig??
....
.......vervoer in de winter.
Grtz,fRank
En turbo en sequentiele 6-bak...Smart= Twinspark en achterwiel aandrijving !!
So true, en 'mocht t ooit ergens in de verte gaan lijken op een bocht ronden zoals onzelieveheer t bedoeld heeft', staat meteen de 'omverpleur waakhond' in full attack mode, gaat gewoon t gas eraf en kan er niet meer geschakeld worden...En onderstuur, heel veel onderstuur, sterker nog, meer onderstuur als ik ooit met een 4 wieler heb ervaren! Brrrr..
Maarrrrrr....... beter als fietsen!