Zit wat in maar welke.Betere bezorgdienst regelen.
You wish!Dat 'die van ons' dat niet heeft weet ik al...
Grtz,fRank
You better wish that you knew what I know...You wish!Dat 'die van ons' dat niet heeft weet ik al...
Grtz,fRank
I dont think I want to know what you think you know without knowing what you know about my knowlegde and what I know about your knowledge, you know?You better wish that you knew what I know...You wish!Dat 'die van ons' dat niet heeft weet ik al...
Grtz,fRank
(krom engels is niet lelijk )
Grtz,fRank
Het dankuwel mag u richten aan de 2 mannen van ons SCARB-bestuur die deze klus voor ongeveer 25 blaadjes hebben moeten doen die als onbestelbaar retour waren gekomen. Goed om te lezen dat ze nu alsnog zijn aangekomenJa hoor, met een zachte plof viel gistermiddag het klaverblaadje op de deurmat. De plof was gedempt omdat het weliswaar enigszins beschadigde klaverblaadje verpakt zat in een grote envelop met bubbeltjes plastic. Het blad zat zelf verpakt in cellofaan met een onbestelbare post aanduiding erop. De envelop met acceptgiro zat op de grote envelop geplakt. Iemand bij de drukker, TNT of de SCARB heeft veel moeite gedaan om dit blaadje bij ons bezorgd te krijgen waarvoor een welgemeend dankuwelzeerbeleefd op zijn plaats is
Groetnis Jaap.