Heb de mijne nu bij Technotrans BV laten doen. Kosten 115 euro incl verzenden.
Er zat een onbalans van 30 gr in op 2 plaatsen.
Dit weekend monteren en hopen dat ie weer trillingsvrij is
hallo transaxel liefhebbers,ik heb meerdere assen laten balanceren,mijn ervaring met Technotrans is goed,ze hebben me per whats app foto`s gestuurd ,omdat ik eerst wilde weten wat de oude onbalans situatie was,daarna hebben ze beide assen gebalanceert met foto`s v/d meting ,hierop zie je de onbalans in de allerkleinste vorm ,zij hebben momenteel de enigste werkende balanceerbank in nederland .je kunt de as gewoon opsturen ,zij sturen hem netjes retour.Heb de mijne nu bij Technotrans BV laten doen. Kosten 115 euro incl verzenden.
hallo transaxel liefhebbers,ik heb meerdere assen laten balanceren,mijn ervaring met Technotrans is goed,ze hebben me per whats app foto`s gestuurd ,omdat ik eerst wilde weten wat de oude onbalans situatie was,daarna hebben ze beide assen gebalanceert met foto`s v/d meting ,hierop zie je de onbalans in de allerkleinste vorm ,zij hebben momenteel de enigste werkende balanceerbank in nederland .je kunt de as gewoon opsturen ,zij sturen hem netjes retour.Heb de mijne nu bij Technotrans BV laten doen. Kosten 115 euro incl verzenden.
175 valt wel mee,3 donuts kosten bijna het dubbele.
aandachtspuntje is ook de lagering v/d kleine busjes die vooraan het vliegwiel zit en de koppeling van de 2 assen,daarin zit ook nog een klein kops lagertje wat in de andere as valt,weet iet of dit ook bij latere versies het geval is,daar de mijne een ouder systeem heeft,1975 donuts hebben aluminium inserts ipv. stalen profielen.
175 valt wel mee,3 donuts kosten bijna het dubbele.
aandachtspuntje is ook de lagering v/d kleine busjes die vooraan het vliegwiel zit en de koppeling van de 2 assen,daarin zit ook nog een klein kops lagertje wat in de andere as valt,weet iet of dit ook bij latere versies het geval is,daar de mijne een ouder systeem heeft,1975 donuts hebben aluminium inserts ipv. stalen profielen.
Dan is Van der Werf Technical Support misschien dichterbij, die zitten in Maasbree.Is voor mij wel ver weg (zit net boven maastricht), maar ik heb nog helemaal niks nada adres so far. Iets is beter dan niets. Vraagje, heeft het zin om het balanceren te laten doen als drukgroep, koppelingsplaten e.d nog gedaan moeten worden. M.a.w, wat het eerste laten doen...?
in Brabant kan je ook nog naar Rietveld in Oosterhout,heb ik ook een keertje laten doen,maar nogmaals laat je goed informeren .Van der werf heeft zeker kennis van zaken. In het verleden voor ombouw projecten wel eens assen laten aanpassen.