Beste Alfisti,
Ik zal me eerst even voorstellen: ik kom uit Nijmegen en ben al 2 jaar ik het bezit van een 147 1.6 ts veloce in de prachtige kleur nero fuoco. In 2 jaar tijd geen benoemingswaardige problemen gehad, maar nu zit er groot onderhoud aan te komen:
- distributie, multiriem, spanrol e.d.
- waterpomp
- nokkenasversteller.
Nu heb ik bij verschillende (alfa)garages in omgeving Nijmegen offertes aangevraagd, maar kom ik rond de 1000 euro uit. Dit is natuurlijk logisch omdat ik voornamelijk dealers heb gemaild, maar ik zit eigenlijk met het volgende: de nokkenasversteller. Op een van de offertes benoemen ze het reviseren van de versteller en regelaar, en ik heb het idee dat ze dit niet zomaar bij elke garage kunnen. Een nieuwe kost ook ontzettend veel geld.
Mijn vraag is dus als volgt: weet / kent iemand een goed adres in omgeving nijmegen (mag ook wat meer richting oss/den bosch zijn) waar dit onderhoud voor niet al te veel geld kan worden uitgevoerd? Ik begrijp dat deze reperatie duur is, en ondanks dat ik nog student ben heb ik het daar zeker voor over, maar ik heb het idee dat het goedkoper kan. Ik hoor graag van jullie!