Zal wel dat zijn dat je bedoelt hoor, nr.124...Maar ben nieuw lid sinds vorige weekIk heb nog niet eens tijd gehad om de vorige eens fatsoenlijk te lezen
En... heb je nu een deuk in je deurmatVandaag voor het eerst mijn klaverblaadje binnengekregen
Nee postbode was zo vriendelijk aan te bellen, hij kreeg het niet in de brievenbusEn... heb je nu een deuk in je deurmatVandaag voor het eerst mijn klaverblaadje binnengekregen
Groetjes,
Marc
Kan wel even duren, ik heb mijn lidaanvraag gedaan eind december...Ik wil ook m'n Klaverblaadje!
Heb ook een mail verstuurd naar SCARB maar heb nog niks vernomen!
Met die mooie artikels van de 155 DTM Rennwagens??Zal wel dat zijn dat je bedoelt hoor, nr.124...Maar ben nieuw lid sinds vorige weekIk heb nog niet eens tijd gehad om de vorige eens fatsoenlijk te lezen
Het mijne lenen ?Ik wil ook m'n Klaverblaadje!
Kan wel even duren, ik heb mijn lidaanvraag gedaan eind december...Ik wil ook m'n Klaverblaadje!
Die zie je nooit meer terug!Het mijne lenen ?Ik wil ook m'n Klaverblaadje!
Inderdaad dat nummerMet die mooie artikels van de 155 DTM Rennwagens??Zal wel dat zijn dat je bedoelt hoor, nr.124...Maar ben nieuw lid sinds vorige weekIk heb nog niet eens tijd gehad om de vorige eens fatsoenlijk te lezen
Zal wel eerst een betalingsformulier zijn zeker?Inderdaad dat nummerMet die mooie artikels van de 155 DTM Rennwagens??Zal wel dat zijn dat je bedoelt hoor, nr.124...Maar ben nieuw lid sinds vorige week
Kwam op de goede moment, want heb afgelopen week ongeveer 8xMinichamps 155 gekocht (wel niet voor de hoofdprijs ).
Nu kan ik mij eens verdiepen in de achtergrond van de DTM.
@Dirty3: Volgende week zou je het moeten krijgen denk ik
Ja zou ik wel doen, 180blz
Mmm inderdaad eerst betalingsformulier. Ik had dat meteen meegestort bij mijn aanmelding