Mooi dat het weer werkt.
Blijft de lay-out als nu of gaat het weer terug naar het oude? Ik vind deze erg druk vooralsnog.
Die is er... Linksonder.Mij kijkt het handig als er onderin ook een "knop" komt om terug te gaan naar het forumoverzicht en niet alleen maar 1 stapje terug.
Ik scroll altijd van boven naar beneden en dan weer terug scrollen naar boven vind ik een onlogische handeling.
Zoals ik al schreef, dat is één stap. Ik wil ook gelijk terug kunnen naar het forumoverzicht. Dat kan nu alleen bovenin, maar dat komt mij onhandig over.Die is er... Linksonder.Mij kijkt het handig als er onderin ook een "knop" komt om terug te gaan naar het forumoverzicht en niet alleen maar 1 stapje terug.
Ik scroll altijd van boven naar beneden en dan weer terug scrollen naar boven vind ik een onlogische handeling.
Nog verder linksonder. Naast geen abonnement meer op dit onderwerp.Zoals ik al schreef, dat is één stap. Ik wil ook gelijk terug kunnen naar het forumoverzicht. Dat kan nu alleen bovenin, maar dat komt mij onhandig over.Die is er... Linksonder.Mij kijkt het handig als er onderin ook een "knop" komt om terug te gaan naar het forumoverzicht en niet alleen maar 1 stapje terug.
Zeeeker! Dank oeh welIk heb geen rekening gehouden met eventuele visuele beperkingen. Excuus daarvoor. Maar je hebt het gevonden?