Met welk programma werkt hij?
Probeer het ff met Firefox, safari of chrome.
Dit had ik laatst op mijn telefoon, cache legen haalde niks uit. Maar volgende dag was er niets meer aan de hand.Dit keer een vraag namens een gebruiker die niet meer kan inloggen (het wachtwoord is al door mij gereset):
Iemand enig idee?Vreemd genoeg lukt het me nog steeds niet, vul username en password in en dan schoont het beeld op, log in naam en password verdwijnen dus en ik ben niet ingelogd...
Kan het evt aan een instelling van mijn macbook liggen?
Cookies verwijderd, cache leeggegooid, probleem blijft. (Internet Explorer) Iemand een idee?kom er wel weer in, kan niet reageren in topics en wachtwoord wijzigen niet mogelijk, krijg dan de melding : sessie verlopen...
Heb je al geprobeerd of hij dit met de standaard instellingen ook nog doet?Helaas!![]()
Ik wordt er niet goed van!Vandaag weer mijn cookies moeten verwijderen om in te kunnen loggen.
Zit misschien toch iets niet goed....
vind ik zwaar irritant.U mag niet te snel achter eenvolgend een zoek opdracht geven, probeert u het na enkele seconden nogmaals.
Dat hoort allemaal in het pakketje Nederlandse (eigenlijk Vlaamse) vertalingen dat met de forumsoftware is meegeleverdBovendien is achtereenvolgend 1 woord