Zo LANG mogelijk achteruit geloof ik...
...tja geef ze eens ongelijk (of krijg ik nu op mijn lazer ?)
Neeeeee met afstand tweede na de DAFjesJa LANG idd ...
Anders hadden die spiders wel gewonnen
Hij zegt het nota bene zèlf!!!!! Het resultaat dat voor hem telt is het aantal bekeuringen, niet het gedrag van de automobilisten.Vooraf weten we dat op geselecteerde trajecten bijvoorbeeld veertig procent van de automobilisten te hard rijdt" zegt Spee. "Als zo'n controle, die enkele uren duurt, dan slecht een tiental porcessen-verbaal oplevert, spreek ik een politiekorps op het resultaat aan. Dan hebben ze zitten suffen".
Dóe het dan ook niet!Bumperplakken daar heb ik dan weer wel enorm veel problemen mee, kan ik echt niet tegen.
Doe ik zelf ook niet, heb er alleen een hekel aan als ze het bij mij doen. Heb denk ik trauma opgelopen toen ik een jaar of 15 geleden gelijkaardig iets voor gehad heb zoals sinus. Toen is er bij mij echter een Volvo 340 tegen +/- 140 (volgens berekening van verkeersdeskundige) in mijn wagen achteraan ingereden.Dóe het dan ook niet!
Daar ben ik het niet mee eens. Een snelheidscontrole brengt alleen tijdelijk de snelheid terug op een bepaald traject en zeker niet op een veilige manier. Op de een of andere manier roept een statief altijd een schrikreactie op en gaan mensen altijd in de remmen, hoe hard ze ook rijden. Dit zorgt dan weer voor het bekende sneeuwbaleffect. En wil je beweren dat je het harde rijden bent afgeleerd als je de acceptgiro uit leeuwarden ontvangen hebt? Volgens mij niet. Het is even zuur, maar je doet het toch zo weer....Het lijkt mij logisch dat er gecontroleerd wordt op de plekken waar het meeste te hard gereden wordt, want alleen dan kun je het te hard rijden terug dringen op die plek...
En 4 km extra file. Ik mijd tegenwoordig de A20 en 13 als de pest in de spits.en goede manier van controlles vind ik dus wel wat ze bij rotterdam hebben, die 80 km gedeelte, bijna geen ongelukken en nog beter voor het milieu en geluidsoverlast ook
maar ja aan zo'n topic kan je inderdaad goed zien dat meningen verschillen en dat het een mooie discussie kan opleveren....
maar om even trug te komen op de bron van deze topic:
ZONDE van de alfa natuurlijk