@ jeralfa
Je hebt helemaal gelijk.
ik heb natuurlijk een deel opgezegd, dat noemen ze dan terecht een abonnement wijziging.
dat kan via internet.
maar als je wilt opzeggen, dan kan dat alleen telefonisch. mijn fout
Net ook mn lidmaatschap beëindigd; telefoontje van pakweg 2 minuten met een vriendelijke dame aan de andere kant van de lijn, inclusief de wensch dat mijn dag verder nog prettig zou verlopen...Heb toevallig gisteren mijn ANWB-verhaal gepoogd op te zeggen. Alle telefonische menu's doorlopen. In menu nummer 4 kon ik kiezen voor de optie "beëindigen van het lidmaatschap". Na de keuze voor deze optie meteen een bandje "we hebben geen medewerker kunnen bereiken, probeert u het later nog een keer" waarna de verbinding werd verbroken.
Bij de volgende poging maar een andere menu-optie gekozen en zowaar kreeg ik iemand aan de lijn...
Waarom ik het wilde opzeggen? Nou, ik heb meerdere auto's en kan maar met twee verschillende kentekens per jaar om hulp van de wegenwacht vragen. Maar waarom heeft u dan zoveel auto's mevrouw? Alsof u dat iets aangaat mijnheer van de ANWB?!
Nee, na bovenstaande ben ik echt klaar met dat gedoe daar.
Lang leve de KNAC! Niks meer rechtstreeks met ANWB te maken.
Dank je fRank,Op de valreep trouwens; volgens mij moet je voor 01-11 opzeggen bij die gasten anders hang je er nog een jaar aan vast.
Grtz,fRank
Dan pak ik het zo wel opIk wil bovenstaand bericht melden voor spam maar die knop werkt niet